Daca luam în considerare definitia, în termeni de “gestiune afaceri”, a functiilor caracteristice unui departamento Serviciu Clienti, observam ca se defineste în prima instanta ca: “serviciul, pe care îl ofera o firma pentru a se relationa cu clientii sai”.
Acesta este obiectivul principal urmarit de echipa de profesionisti aflata la dispozitia dv. în acest departament: a oferi ajutor tuturor celor care au nevoie de informatii despre Jaltest.
Munca noastra se desfasoara în doua directii: spre clientii, care deja au un aparat de diagnoza Jaltest si spre clientii potentiali, care ne contacteaza pentru a primi sfaturi, informatii si tot ce au nevoie ca sa decida daca Jaltest este o optiune buna pentru afacerea lor.
Client Jaltest. Cum va putem ajuta?
Puteti apela la departamentul Relatii Cflienti pentru a solicita orice fel de informatie relationata cu aparatul dv. de diagnoza:
- Valabilitatea cuotelor de actualizare si asistenta tehnica
- Instalarea si punerea în functiune a aparatului
- Activarea si renovarea licentei
- Gestiunea procedurilor de garantie
- Informatii despre continutul noilor versiuni
- Datele pentru a accesa site-ul nostru
- Solutii la problemele, carea par când folositi tester-ul
- Informatii despre noi produse (cabluri, etc.)
- Cursuri de specializare
- Caracteristici principale ale produsului
- Informatii despre serviciile adiacente. Actualizare si asistenta tehnica.
- Actualizarea periodica a tester-ului.
- Acoperirea aparatului.
- Pregatirea pentru a folosi aparatul si specializarea.
- Lantul de distributie a tester-ului…
Daca sunteti un client Jaltest deja sau va intereseaza sa achizitionati un tester, va rugam san e contactati.
Telefon: +34926589038
Adresa e-mail: atencionalcliente@jaltest.com, customerservice@jaltest.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu