Jaltest Română Blog

Cojali Group

Cojali Group

vineri, 24 mai 2013

Departamentul Atentie Clienti Jaltest.


Daca luam în considerare definitia, în termeni de “gestiune afaceri”, a functiilor caracteristice unui departamento Serviciu Clienti, observam ca se defineste în prima instanta ca: “serviciul, pe care îl ofera o firma pentru a se relationa cu clientii sai”.

Acesta este obiectivul principal urmarit de echipa de profesionisti aflata la dispozitia dv. în acest departament: a oferi ajutor tuturor celor care au nevoie de informatii despre Jaltest.


Munca noastra se desfasoara în doua directii: spre clientii, care deja au un aparat de diagnoza Jaltest si spre clientii potentiali, care ne contacteaza pentru a primi sfaturi, informatii si tot ce au nevoie ca sa decida daca Jaltest este o optiune buna pentru afacerea lor.

Client Jaltest. Cum va putem ajuta?

Puteti apela la departamentul Relatii Cflienti pentru a solicita orice fel de informatie relationata cu aparatul dv. de diagnoza:

  • Valabilitatea cuotelor de actualizare si asistenta tehnica
  • Instalarea si punerea în functiune a aparatului
  • Activarea si renovarea licentei
  • Gestiunea procedurilor de garantie
  • Informatii despre continutul noilor versiuni
  • Datele pentru a accesa site-ul nostru
  • Solutii la problemele, carea par când folositi tester-ul
  • Informatii despre noi produse (cabluri, etc.)
  • Cursuri de specializare

Si multe alte chestiuni…

Persoana interesata sa achizitoneze Jaltest. Cum va putem ajuta?

  • Caracteristici principale ale produsului
  • Informatii despre serviciile adiacente. Actualizare si asistenta tehnica.
  • Actualizarea periodica a tester-ului.
  • Acoperirea aparatului.
  • Pregatirea pentru a folosi aparatul si specializarea.
  • Lantul de distributie a tester-ului…
Daca sunteti un client Jaltest deja sau va intereseaza sa achizitionati un tester, va rugam san e contactati.

Telefon: +34926589038

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu