Jaltest Română Blog

Cojali Group

Cojali Group

luni, 22 octombrie 2012

AJUTOR în Jaltest SOFT


Obiectivul principal al echipei Jaltest este sa va puna la dispozitie un aparat de diagnoza intuitiv si usor de folosit. Din acest motiv, butonul de AJUTOR din Jaltest SOFT este foarte important pentru noi.

Daca apasati butonul de “AJUTOR”, veti avea acces la cinci optiuni diferite:


Ø  Asistenta la distanta – daca alegeti aceasta optiune, va aparea o noua fereastra cu numarul de identitate al computerului dv. si o parola. Daca aveti conexiune la internet, distribuitorul Jaltest sau unul din inginerii nostri din Spania, vor avea acces la computerul dv. si va vor ajuta sa rezolvati orice problema.
Ø  Jaltest on-line – acest buton va trimite direct pe site-ul nostru, de unde va puteti descarca ultima versiune al software-ului, cataloage, inovatii, etc.
Ø  Manualul utilizatorului – se deschide un fisier cu informatii generale, un ghid de instalare, solutii probleme, etc.
Ø  Contact – informatii detaliate despre toate sediile noastre, în caz ca trebuie san e contacteze direct.
Ø  Despre Jaltest SOFT – informatii despre software-ul de diagnoza, termeni si conditii ale licentei, contractul pentru modul expert.
Aceste optiuni va vor ajuta sa rezolvati majoritatea problemelor, care apar clientilor finali… si pentru restul problemelor, ramânem la dispozitia dv.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu